Kontekstem wydarzenia była nagroda w konkursie z okazji 160-lecia powstania firmy Wedel – zwycięzca otrzymywał 3-miesięczny kontrakt z firmą Wedel i stanowisko Ambasadora Przyjemności Fabryki E. Wedel. Założeniem ogólnym briefu było opracowanie wyprawy dookoła świata, podczas której Ambasador Fabryki Przyjemności będzie podróżował po najdalszych zakątkach świata, by reprezentować i promować Fabrykę Przyjemności E. Wedel. Razem z Ambasadorem podróżowały produkty firmy Wedel, które miały zostać dostarczone do najbardziej odległych miejsc na Ziemi. Naszym zadaniem było dostosowanie wyjazdu do założeń marketingowych klienta oraz zrealizowanie marzenia zwycięzcy, dotyczące podróży, którą miał odbyć. Podróż trwała 2 miesiące. Objęła swoją trasą 6 kontynentów i 16 krajów. Oto pełna trasa wyprawy: Warszawa-Londyn-Paryż-Nowy Jork-Las Vegas-Miami-Cancun-Rio de Janeiro-Santiago de Chile – Papette-Bora Bora – Sydney – Tokio – Hongkong – Kapsztad – Madagaskar – Dubaj – Warszawa. Podczas podróży zapewniliśmy zwycięzcy konkursu najlepszą opiekę w postaci doświadczonych pilotów-pasjonatów. W każdym z krajów staraliśmy się zaaranżować spotkanie z ciekawymi ludźmi oraz zagłębić się w realia kraju. Chętnie korzystaliśmy z pomocy Polaków mieszkających na miejscu. Stąd np. wizyta w polskim klubie harley-owym w Nowym Jorku. Nam, szczególnie w pamięci zapadła wizyta w sierocińcu na Madagaskarze. Wszystkie dzieci z sierocińca zostały zaopatrzone przez nas w komplet książek do nauki, na cały rok. Ponadto, Ambasador miał okazję testować samochody szejka w Dubaju, nurkować z rekinami u wybrzeży RPA czy tez lecieć helikopterem nad grand Canyon-em. Realizacja tego programu dała nam jako jedynej agencji incentive, nominację do nagrody golden Arrow 2012 w kategorii projektów incentive.