Oslo, Haugesund oraz Bergen w 3 dni

Norwegia, a z nami uczestnicy z branży paliwowej. Pogoda była inna co godzina, ale to nie przeszkadzało w podziwianiu tego pięknego kraju. Oprócz cudownych widoków na gości naszego klienta czekała wyśmienita kuchnia serwowana w najlepszych restauracjach.

Dubaj i Abu Dhabi

Dubaj to nie tylko las wieżowców w najdziwniejszych kształtach i formach architektonicznych. To przede wszystkim fantastyczne morze i plaże niczym z Karaibów, doskonałe jedzenie, perfekcyjna obsługa i moc atrakcji. Kiedy dodamy do tego jazdę Chevroletami po torze wyścigowym Yas Marina oraz wizytę w Ferrari World  to dostaniemy idealny wyjazd dla wymagających klientów. Razem z uczestnikami z branży IT przeżyliśmy taką przygodę, a wisienką na torcie była kolacja w kultowym Budda Bar.

Kreta z Santorini

FlowerTravel - Organizacja eventów, incentive, konferencji i szkoleń

Na Krecie jest wszystko, czego trzeba do szczęścia – plaże, ciepłe morze, góry, przyjemne miasteczka, wspaniałe zabytki i dobre jedzenie. To największa i najpopularniejsza z greckich wysp. Natomiast z niej jest blisko na najpiękniejszą grecką wyspę czyli Santorini.  Te dwa miejsca odwiedziliśmy z naszym klientem i jego gośćmi z branży FMCG.

COGI Congress: Innovation in Reproductive Medicine

Udział w Kongresie we Frankfurcie dla Branży Farmaceutycznej – w maju organizowaliśmy uczestnictwo w 21st COGI Congress: Innovation in Reproductive Medicine we Frankfurcie.

Powrót do Londynu

Powracamy do Londynu, do miasta które nigdy się nie znudzi. Ponownie z klientem z branży paliwowej eksplorujemy miasto pod względem kulturowym jak i gastronomicznym. Było ciekawie i pysznie!

Wyspa Rycerzy – Rodos

Rodos  zwana „Wyspą Rycerzy” powoli przeniosła naszych uczestników z branży  elektronicznej  w zamierzchłe czasy. Ponadto wyspa może poszczycić się pięknymi plażami i największą ilością słonecznych dni na wyspach greckich. Spędziliśmy tam kilka fascynujących chwil.

Singapur

gardens by the bay i restauracja supetree 1

W Singapurze, uczestniczyliśmy z osobami z branży farmaceutycznej w Międzynarodowym Kongresie Neurologicznym.